Известие

Collapse
No announcement yet.

Още един ТуинСпарк за основен!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
    Бъди сигурен че проблема е или в експлоатацията или в километрите! Нема такова животно на 200к да роди
    Или си го сгомнясал ти, или има поне половин милион зад гърба си
    винаги съм сменявал маслото ,ремъците и филтрите на време ............
    в началото (първата година около 15000) съм я ръчкал здраво ..... следващите 2-3г. съм я чакал винаги поне по 5 мин. да работи на място преди да тръгна и доста я пазех ,но уви роди ....
    Как 2000лв за ремонт,те цели коли има в мобилето за по 3000лв.
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
      винаги съм сменявал маслото ,ремъците и филтрите на време ............
      в началото (първата година около 15000) съм я ръчкал здраво ..... следващите 2-3г. съм я чакал винаги поне по 5 мин. да работи на място преди да тръгна и доста я пазех ,но уви роди ....
      Как 2000лв за ремонт,те цели коли има в мобилето за по 3000лв.
      Така е но не знаеш една такава кога ше роди, някоя такава работа като твойта и тези за по 3к са 1.6
      145 QV ex.
      146 Boxer TOTAL ex.
      147 T.S. Sele top

      Lancia Dedra 2000 16

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
        винаги съм сменявал маслото ,ремъците и филтрите на време ............
        в началото (първата година около 15000) съм я ръчкал здраво ..... следващите 2-3г. съм я чакал винаги поне по 5 мин. да работи на място преди да тръгна и доста я пазех ,но уви роди ....
        Как 2000лв за ремонт,те цели коли има в мобилето за по 3000лв.
        Колега виж какво се е разтропало. Може да не е нужно цялостен ремонт. Не се шашкай така.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          трябва да я откарам в сервиз ,за да ми кажат какво е ,а те отворят ли я .............. кво праим .......
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
            трябва да я откарам в сервиз ,за да ми кажат какво е ,а те отворят ли я .............. кво праим .......
            Коя точно лампа ти светна? Инжектора или тази за маслото?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Ами то май няма как да разбереш какво и има на колата само с гледане.Ще трябва да се отваря така или иначе.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                запушена маслена помпа ..... ако се гледа всичко навреме
                А как се разбира дали е запушена?С диагностика или отделно се мери
                Last edited by fred; d.m.y г., 15:16.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Отваряй мотора и не се замисляй много много ..
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #24
                    Отваряи и ако трябва зимаи някоя евтина кола - ще имаш части и за теб и за продаване... И аз съм виждал 156 2.0 за по 3000лв. Друг е въпросът дали двигателя им е проблема или нещо друго...
                    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                    Comment


                    • #25
                      наистина, зависи какво се е счупило, но ако е сериозна работата, аз също мисля че е по-добре да си вземеш един мотор от колегата ФЕРАРИСТ...даже можеш и V6 да сложиш ако ти се занимава.
                      Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                      Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                      Lancia Ypsilon '02

                      Comment


                      • #26
                        оеm-инжекторната светна (като откачах дебитомера преди време същата лампа пак светеше) маслото си е още над максимума,но много малко ...........
                        V6 не ми трябва ... в началото като я купих имаше пара бол и не ми дремеше за разход,но сега малко икономии,че тая криза и тоя заем
                        Last edited by slav40; d.m.y г., 18:10.
                        Alfa156 Against All

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от marian Покажи съобщение
                          По изгодно ще ти е да грабнеш един мотор от колегата Ферарист
                          Имам два, ама са 1.8.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                            оеm-инжекторната светна (като откачах дебитомера преди време същата лампа пак светеше) маслото си е още над максимума,но много малко ...........
                            V6 не ми трябва ... в началото като я купих имаше пара бол и не ми дремеше за разход,но сега малко икономии,че тая криза и тоя заем
                            Закарай първо някой при колата с лаптопа да я закачи да види защо е светнала лампата. Има проблем по инжекциона. Нещо ме навява на мисълта за счупен датчик на вала и да се блъска в колелото и от там да ти идва тракащия звук и намалената мощност поради невъзможност за регулиране на запалването.

                            Дай повече инфо. Къде чука? Как чука? Хубаво счупил се мотора, ма що е светлана лампата на инжекциона? Тя светва когато има проблем с информацията от някой сензор. Махни капака на ангренажа и виж какво е положението. Може да е прескочил ремъка от там да е паднала мощноста и да почуква някой клапан. Може датчика на изпускателния вал да се е откачил и да дрънка в колелото както казах.

                            Виж махни капака. Може да се окаже малък проблем.

                            Оптимист съм за теб приятелю и за колата ти!
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Георги Савов Покажи съобщение
                              Колега,виж при Ники Николов от Драгичево.Той има доста части.
                              Колега Търтей виждал ли си 2.4 JTD -на 660000 без ремонт, понеже мисля ,че караш дизел.
                              При добро и навременно обслужвани няма големи проблеми.
                              дизели съм виждал
                              даже на повече от 600к съм виждал
                              бензинови не
                              еле па това недоразумение фиатски туинспарк

                              Колега Славчо, иди на сервиз
                              тука само ще се гадае - от ремонт до ремонт има разлика и също така си зависи и какво й има на колата а това може да се види само в смислен сервиз
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #30
                                Колега мойте съболезнования...
                                Понеже скоро имах честа и аз да правя общо взето основен ремонт на двигателя...Ще ти кажа, че около 2300лв ще ти стигнат за части + труд... Та, ако търсиш по-евтин вариант...вземи мотор от Ферарист-а , те са 1,8 ,но поне са читави...Ти си реши все пак какво ти е по джоба
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X